Beheer de administratie en prestaties van uw advocatenkantoor efficiënt in de cloud

Secib is een lichte en intuïtieve zakelijke applicatie in de cloud voor een betere organisatie en geoptimaliseerd beheer van uw dossiers, bestanden, contacten en productiviteit.

Veel meer dan een beheersoftware (facturatie, productie, organisatie...), is SECIB ook een echt beheersinstrument voor uw activiteiten. De geavanceerde functionaliteiten voor rapportage en prestatieanalyse helpen u bij uw strategische besluitvorming en de bedrijfsvoering.

Integreerbaar documentenbeheer en zoekfunctie met artificiele intelligentie i-Ged.

  • Opvolging van taken
  • Synchronisatie agenda’s
  • Contactenbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Multi locatie beheer
  • Aanmaak dossierdocumenten
  • Handtekening beheer en goedkeuringsflow
  • Verwerken E-mail correspondentie
  • Prestatiebeheer
  • Facturatie en debiteurenbeheer
  • Beheer erelonen en kosten
  • Beheer videogesprekken
  • Extranet faciliteiten (portalfunctie voor klanten)
  • Geavanceerd documentenbeheer i-Ged